به نظر شما چرا برخی ستاره ها و سلبریتی های غربی و شرقی در اوج زیبایی، جوانی و شهرت محجبه میشوند؟

ستاره ی اهل آسمان

حنان ترک (بازیگر مصری): مدتی ستاره ی اهل زمین بودم، با حجابم از خدا می‌خواهم مرا ستاره ی آسمان‌ها کند. (منبع)

سارا بوکر (بازیگر و مدل آمریکایی): با حجاب، آرامشی استثنائی را تجربه کردم. زنجیرهای مد و زیبایی پاره شدند و از نگاه شکارچی ها رها شدم. کسانی که مفاهیم کلیشه ای علیه حجاب را می پذیرند،نمی دانند چه چیزی را از دست می دهند امامن تا پای مرگم از حقم برای حجاب، دفاع میکنم . (منبع)

فابیان (معروف ترین مانکن فرانسه): به لطف خدا مسلمان شدم وگرنه تا آخر عمرمثل یک حیوان، دنبال سیراب کردن هوس ‌ها بودم و اصول و ارزشی برای خود نداشتم. (منبع)

حجاب، شادی به زندگیم آورده

دیامز (خواننده رپ فرانسوی): حجاب شادی را به زندگی ام آورده و می خواهم باحجاب با ظلمی که در غرب به زنان می‌شود مبارزه کنم. (منبع)

مریم فرانسوا کراح (نویسنده، روزنامه‌نگار، بازیگر و هنرپیشه انگلیسی): دیگر شهرتم برای مراسم اسکار نیست، برای حجاب و تبلیغ اسلام است و حاضرنیستم آن را به خاطر سینما کنار بگذارم. (منبع)

کارلی والتز (سوپر مدل مشهور انگلیس): اسلام به زن ارزش و امنیت می دهد. خوشحالم که دیگر بدنم را وسیله ی سوء استفاده ی رسانه ها قرار نمیدهم. (منبع)

لین علی (دی جی): برای تولد دوستم به یک بار رفته بودم که با دیدن بدن های عریان و مست به خودم آمدم.خوشحالم که دیگر برده ی جامعه ی خراب نیستم. (هافینگتون پست)

مونیکا (بازیگر مشهور هندی): بخاطر علاقه ام به اسلام، دیگر فیلم بازی نمی‌کنم؛ هرچند برایم دردناک است اما تصمیمم را گرفته‌ام. (منبع)

حجاب ارزشی است برای خودم

جنهّ الحیدری (شیعه کانادایی،نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودکان): با حجاب ظاهر شدن برایم بسیار سخت بود اما می‌خواستم نشان دهم در این راه محکم هستم. بعدها فهمیدم حجاب ارزشی است برای خودم. (منبع)

صابرین جنابی (بازیگرمصری، لیسانس فلسفه): لائیک‌های مصر از شدت عصبانیت به او گفتند: از ایرانی‌ها پول گرفتی تا محجبه شوی!! می‌گوید: رسانه ها فقط الگوهای بد را به زنان ارائه می‌دهند، اما زن باحجاب باید الگو باشد. (منبع)

این مطلب را هم ببینید:   دختران به عفاف روی می آورند + لینک دانلود کتاب

آلیسا (سلطان خواننده‌های تاتار/ دومین خواننده جوان و مشهور hiphop/ روسی): در اوج شهرت، مسلمان و محجبه شده و دعوتنامه‌های فستیوال‌های جهانی موسیقی را رد می‌کند.
می‌گوید: از موسیقی مأیوس شده‌ام. دیگر نمی‌خواهم برای خوشایند دیگران آواز بخوانم. (منبع)

نور نیلوفا محد نور(بازیگر و مجری مالزی): همه چیز داشتم اما احساس پوچی می‌کردم. گمشده‌ای داشتم… حجاب زندگی دوباره‌ای به من داد. (منبع)

حجاب، یک حفاظ امن

کوثر بشروای (مجری، خبرنگار تونسی، از مشهورترین بنیان گذاران شبکه‌های عربی): محجبه شدم و به دلیل حفظ کرامتم از شبکه الجزیره بیرون آمدم. مدیران شبکه‌هایی که خانواده‌های خودشان محجبه بودند با حجابم مخالفت می‌کردند، چون برای من شرف قائل نبودند. (منبع)

راکل (افسر پلیس آمریکا): مهمترین چیزی که از اسلام دوست دارم و از آن لذت میبرم حجاب است مخصوصا در لاس وگاس که مردان به زنان نگاه ناخوشایندی دارند، احساس امنیت می کنم. (منبع)

دیانا تران گوسو(امریکا): وقتی می بینم حجاب مرا از چه فاجعه هایی نجات می دهد، یک حس خوب و اعتماد به نفس خاصی پیدا می کنم که مرا استوار می کند. (منبع)

گلندا اوربین(امریکا): سختی حجاب را در هر شرایطی تحمل می کنم، اما این حفاظ امن را حتی یک لحظه از سربرنمی دارم. (منبع)

ماری‌هاسکی (آمریکا): حجاب ارزش و کارت شناسایی بانوان مسلمان است. (منبع)

سهیلا آریان (آمریکا): حجاب تاج بندگی من است و اصلا با آن احساس محدودیت نمی‌کنم.از خدا خواستم اگر روزی حجاب نداشتم، آن روز را، آخرین روز عمرم قرار دهد که با جهل از دنیا نروم. (منبع)

لورن بوث (خواهرزن تونی بلر نخست وزیر انگلیس) : بعد از مسلمان شدن و انتخاب حجاب خیلی از مردم به من میگفتند که با حجاب زشت میشوی اما من حجابم را دوست دارم. برای من زشت این بود که نگاه مسموم دیگران را به خودم جذب کنم. (بدون منبع)

حجاب به انسان قدرت می دهد

ملانی(فرانسه): خدا را شاکرم که در جوانی، حجاب را که به انسان اعتماد به‌نفس و قدرت میدهد درک کردم. الان زنان غربی خواستار پوشش شده اند. چرا بعضی زنان مسلمان، حجاب را عقب‌ماندگی می پندارند؟ به خاطر تقلید از فرهنگ غربی! (منبع)

تانیا پولینگ (آلمان): در جامعه‌ ی ما ارزش زن به ظاهر و عشوه گری او بستگی دارد. زن‌ها هر روز برای زیباتر شدن انرژی زیادی هدر می‌دهند، اما همیشه کسی زیبا‌تر از دیگران وجود دارد. با حجاب ملاک‌های ظاهری پنهان می‌شود و زن دیگر موجودی که باید برای خوش آمدن دیگران دلربا باشد نیست، و این غرور آفرین است.(منبع)

این مطلب را هم ببینید:   دکتر طناز بحری: 10 سال طول کشید تا باحجاب شوم!

ایوت بالداچینا (استرالیا): با انتخاب حجاب از تمامی نگاه های ارزان جنسی و چشم چرانه آزاد شدم و حس تازه ای از امنیت و آرامش را تجربه کردم. (منبع)

دروتو(ایتالیا): حجاب برای من پرچم مبارزه با نگاه ابزاری به زن است؛ زنی که باید به خاطر شخصیت و انسانیتش برایش ارزش گذاشت. (منبع)

آماندا (آمریکایی غیرمسلمان): عاشق حجاب اسلامی هستم، دیگر هیچ کس حق ندارد مثل یک وسیله جنسی به من نگاه کند. در آمریکا، تنها با ظاهر قشنگ و لباس های متنوع می توان نظر مردم را جلب کرد و این بسیار تحقیرآمیز است. هنوز مردهایی هستند که نگاه بدی دارند اما حداقل می دانم نمی توانند آنچه به دنبالش می گردند در من بییند. حجاب به من آموخت که بدن من متعلق به خودم است.(منبع)

لیلا حسین (یهودی):  قبل از اینکه مسلمان بشوم، هر چند ما با نوعی تنفر نسبت به مسلمانان بزرگ شده ایم اما همیشه شیفته زنان محجبه مسلمان بودم، آنها را خیلی پاک و با وقار می دیدم، از نظر من آنها زیبایی خاص خودشان را داشتند. کسانی را می‌شناسم که حجاب دارند و بسیار خوشحال هستند، چرا که برای آنها یک افتخار است که خودشان را از نگاه دیگران پوشیده نگه می‌دارند. (منبع)