فروشگاه حجاب : خرید چادر مشکی دغدغه بسیاری از بانوان ایرانی است . شاید شما هم برای خرید چادر مورد علاقه تان به نزدیک ترین فروشگاه حجاب ممکن سر بزنید. اما من امروز میخواهم ۳ مرکز خرید بزرگ محصولات حجاب خصوصا چادر مشکی را به شما معرفی کنم. مطمئن باشید از آشنایی با این فروشگاه ها و سرزدن به آنها پشیمان نخواهید شد.

بیشتر بخوانید:

از کجا چادر ایرانی بخرم؟

معرفی ۱۲ مدل چادر مشکی

چگونه حجاب زیبایی داشته باشیم؟

بهارستان و شهرری، ارزان ترین

مهم ترین مراکز خرید محصولات حجاب در تهران عبارتند از مرکز خرید گل یاس واقع در چیتگر، مرکز خرید شهرری واقع در امام زاده عبدالعظیم شهرری و مرکز خرید بهارستان واقع در طبقه زیرین پاساژ کفش بهارستان. اگر به این ۳ مرکز خرید سر زده باشید با انواع برندها و فروشگاه های حجاب روبرو شدید. البته در مرکز خرید بهارستان خبری از ملزومات حجاب نیست بلکه بیشتر چادر مشکی و پارچه چادری عرضه میشود. قیمت های مرکز خرید بهارستان و شهرری نسبت به فروشگاه های سطح شهر مناسب تر نیز هست.

 

فروشگاه-های-محصولات-حجاب

 

گل یاس، گل سرسبد

مرکز خرید گل یاس هم که گل سرسبد مراکز عرضه کننده حجاب است. ساق دست در طرح ها و رنگ های جذاب، انواع گیره و سنجاق روسری، کلاه های زیرشالی، مقنعه های متنوع و خوش دوخت، مانتوهایی که اندامی نیستند، چادر در طرح ها و رنگ ها و مدل های دوست داشتنی همه درکنار هم دنیای جذاب و قشنگی برای حجاب ساخته اند و قدرت انتخاب بالایی هم به مشتری می دهند. برندهای زیادی در مجتمع یاس دور هم جمع شده اند از برند تیام که یکی از باسابقه ترین های این عرصه هست گرفته تا برندهای نوپای دیگر. برای آشنایی با برندهای حاضر در مرکز خرید گل یاس میتواند به سایت این مرکز سربزنید. لینک سایت گل یاس

 

فروشگاه-های-محصولات-حجاب

 

در مرکز خرید شهرری هم انواع چادر مشکی، چادر رنگی، چادر احرام و نماز، انواع ساق دست و ملزومات حجاب موجود هست. قیمت چادر در پاساژ بهارستان بسیار مناسب و تنوع مدل ها نیز بالاست.

آدرس مرکز خرید گل یاس:
تهران، اتوبان شهید همت غرب ، ابتدای بزرگراه آزادگان ،ورودی حکیم ، بعد از پمپ بنزین ، خروجی برادران علیمرادیان ، ابتدای بلوار کوهک
تلفن:۰۲۱ ۴۴۷۶ ۶۹۳۱

این مطلب را هم ببینید:   چگونه حجاب زیبایی داشته باشیم؟

آدرس مرکز خرید شهرری:
شهرری، جنب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بازار بزرگ ری

آدرس مرکز خرید بهارستان:
میدان بهارستان، پاساژ کفش بهارستان، طبقه زیرین