گیفت جشن تکلیف ؛ گیفت ها هدایای کوچی هستند که در مناسبت ها و جشن ها مانند جشن تولد ، جشن تکلیف ، جشن قرآن و … به میهمانان خصوصا کودکان اهدا میشود. برخی هم این گیفت ها را بعنوان جایزه مسابقه دبستان یا مهد کودک یا مهد قرآن ها تهیه میکنند. گیفت ها خصوصا گیفت های عروسکی و خوراکی جذابیت زیادی برای بچه ها دارند و از طرفی چون باحجاب هستند میتواند در بچه ها حس خوشایند نسبت به حجاب ایجاد کند. شما میتوانید این گیفت ها را از های حجاب تهیه کنید و یا با کمی خلاقیت، مشابه این طرح ها را خودتان بسازید.

 

گیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیف

 

گیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیفگیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیف

 

گیفت باحجاب

گیفت باحجاب

عروسک نمدی باحجاب

عروسک نمدی باحجابجانماز نمدی

جانماز نمدی

گیفت جشن تکلیف

 

گیفت جشن تکلیف

گیفت جشن تکلیف

گیفت ها یکی از اقلام پرطرفدار جشن عبادت هستند. اگر دوست دارید جشن تولد کوچولو های شما هم رنگ و ظاهر اسلامی داشته باشد میتوانید از این گیفت ها و طرح استفاده کنید.

در اسلام خلق زیبایی یکی از روش های تبلیغ امور دینی محسوب میشود. خصوصا در دنیای رنگارنگ ما و باتوجه به گرایش کودکان و نوجوانان به سمت جذابیت های بصری ، تولید و یا تهیه این محصولات میتواند گامی در راه ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی باشد. به لحاظ روانشناسی هم گفته شده که آمیختگی یک اثر، یک محصول ، یک فرهنگ یا حتی یک جمله تبلیغی با هنر و آراستگی های ظاهری موجب علاقمندی انسان به آن اثر یا کالا یا فرهنگ یا … میشود. به این دلیل که میل به زیبایی دوستی و هنرِ خلق زیبایى و به وجود آوردن آثار چشم نواز، گرایشی است که خداوند در وجود انسان خصوصا زنان قرار داده است.

مرحوم شهید مطهری درباره زیبایی نوشته اند: انسان زیبایی را دوست دارد و به سمت آن گرایش پیدا می کند. این زیبایی که انسان را به خود جذب می کند،کار بعدی اش آن است که خود را بر انسان تحمیل می کند. و انسان چه بخواهد و چه نخواهد این اتفاق می افتد. از اینروست که هنر می تواند ابزاری مؤثر در راستای تبلیغ باشد. (مقدمه ای بر جهان بینی اسلامی)

 

این مطلب را هم ببینید:   14 راهکار عملی برای آموزش حجاب به کودکان