نمایشگاه گوهر زیبایی ؛ هفدهمین نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان گوهر زیبایی۲ با عرضه محصولات حجاب اعم از چادر مشکی، چادر نماز، پارچه چادری، مانتو، شال و روسری، ملزومات حجاب، لباس اجتماع کودک، لباس اجتماع نوجوان و پوشاک اجتماع آقایان از ۲۱ اردیبهشت ماه کار خود را با ۵۰ غرفه در بوستان آب و آتش واقع در بزرگراه شهید حقانی آغاز کرده و تا ۱۴ خرداد از ساعت ۱۸ تا یک بامداد برپا است. همچنین در این نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان ملزومات جشن تکلیف و قرآن های نفیس نیز حضور دارند.

گفتنی است تمامی محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به غیر از چادر مشکی تولید داخل است. در این نمایشگاه طرح فردوس یا تعویض چادر نماز و چادر مشکی با پرداخت مبلغ تخفیف دار در حال اجرا است که این طرح نیز با استقبال مردم مواجه شده و روزانه حداقل ۷۰ قواره چادر نماز و ۵۰ قواره چادر مشکی خریداری و تعویض می‌شود.

علاوه بر فروش محصولات حجاب، ۱۷ کارگاه آموزشی مانند کارگاه تبدیل لباس‌های قدیمی به لباس‌هایی با طرح‌های جدید، کارگاه نقاشی روی ملزومات حجاب، آموزش دوخت چادر به روش آسان و یقه حجاب، روبان دوزی روی سجاده، آموزش دوخت چادر نماز، آموزش دوخت هزاره، آموزش دوخت برزیلی روی ساق دست و روسری، طراحی و خلاقیت در پوشش اسلامی و … نیز در این نمایشگاه برپا شده و دوخت رایگان چادر نیز صورت می‌گیرد.

نمایشگاه گوهر زیبایی برای دومین بار است که در تهران برگزار میشود.

این مطلب را هم ببینید:   مربی ایرانی_آمریکایی فوتبال: باحجاب هم میتوان برنده شد!