Project Description

تم جشن تکلیف صورتی

تم جشن تکلیف صورتی محبوب ترین تم جشن تکلیف است که معمولا همراه با تزیینات و دکور جشن تهیه میشود. اقلام تم عبارتست از ظروف پذیرایی یکبار مصرف (بشقاب، لیوان، ظرف پاپ کورن، کارد و چنگال)، تاپر و کارت دعوت که همگی به رنگ صورتی بوده و دکوراسیون جشن شما را هماهنگ میکند. علاوه بر ظروف تم، انواع ریسه های افقی و عمودی متناسب با جشن تکلیف مانند ریسه تبریک جشن، ریسه حدیث دختران و ریسه اصول دین در کنار استند یونولیتی فرشته جشن تکلیف بعنوان تزیینات جشن تکلیف استفاده میشود.

دکور جشن شما بیشتر روی میزی که تزیین میکنید خود را نشان میدهد. شما میتوانید علاوه بر ظروف تم با تهیه انواع تاپر یادبود، استند رومیزی فرشته، تنقلات جشن مانند کپسول اسمارتیز، بطری دراژه، شکلات و آبمیوه که با عکس فرشته و تبریک جشن تزیین شده است میز خود را تزیین کنید. همچنین برچسب های فرشته که بصورت جداگانه بفروش میرسد به شما امکان میدهد تا هدایا و تنقلات را بصورت انتخابی با این برچسب ها تزیین کرده و به مهمانان هدیه دهید. علاوه بر اینها کیک جشن تکلیف ، کاپ کیک و کوکی جشن تکلیف را نیز به رنگ صورتی سفارش داده و تناسب رنگ دکور جشن را تکمیل کنید. شما میتوانید این تزیینات را در منزل، مدرسه و یا سالن پذیرایی اجرا کرده و یک جشن خاطره انگیز و به یادماندنی برای دخترتان برگزار کنید.

در ادامه تصاویر مربوط به جشن تکلیف با تم صورتی را مشاهده میکنید. شما میتوانید ازین تصاویر برای برگزاری جشن خود ایده گرفته و تمامی ملزومات مورد نیاز خود اعم از تم، تزیینات، هدایا و چادر جشن تکلیف به رنگ صورتی را از “های حجاب” تهیه کنید. همچنین میتوانید از تم جشن تکلیف آبی ، تم جشن تکلیف سبز یا تم جشن تکلیف زرد برای برگزاری مراسم جشن استفاده کنید.